Кейде ең күтпеген идеялар жұмыс кездесуінде-ақ туады. Біздің командада да дәл солай болды: Маркетинг және Операциялық департамент әріптестері дүкендердегі таразы экрандарын жарнамалық арна ретінде пайдалануды ұсынды. Бұрын таразы тек тауардың салмағын көрсетсе, енді ол Magnum сатып алушыларымен жаңа коммуникация құралына айналды.
Алғаш талқылаудан-ақ белгілі болды: жобаның тиімді жұмыс істеуі үшін үдерісті толық автоматтандыру қажет. Сол кезде Автоматтандыру бөлімі робот және Telegram арқылы жарнама жүктеуді ұсынды — жылдам, орталықтандырылған және артық қадамдарсыз. Робот жүздеген таразыдағы контентті басқарады, ал Telegram әр іске қосу мен жаңарту туралы хабарлап отырады.
Бар-жоғы бір айда таразы экрандарында алғашқы жарнамалар пайда болып, сатып алушылар бірден жаңалыққа назар аудара бастады. Енді Қазақстан бойынша 700-ден астам таразы экраны тек тауарды ғана емес, бос жұмыс орындарын, науқандарды және пайдалы хабарламаларды көрсетеді — осылайша таразылар клиенттермен байланысудың жаңа арнасына айналып отыр.
Жобаға қатысушы Динара атап өтті: «Таразы үнсіз тұруы мүмкін, немесе сөйлей де алады. Біз екіншісін таңдадық — және күту сәтін сатып алушымен тілдесудің мүмкіндігіне айналдырдық».
Компания үшін бұл — жаңа кіріс көзі мен заманауи бренд имиджі, ал команда үшін — әр түрлі департаменттерді біріктірген әрі технологияны жаңа деңгейге шығарған идеямен мақтану.
Команда көзқарасты кеңейтсек, үйреншікті процестердің өзін инновацияға айналдыруға болатынын дәлелдеді.
#мақтанамыз
Бір қарағанда бұл Instagram-парақша — көңілді, әдемі фото мен видеолар. Бірақ @magnumlife.kz — бұл Magnum өмірінің шынайы көрінісі. Мұнда бағалар мен жеңілдіктердің орнына — адамдар, эмоциялар мен мүмкіндіктер көрсетіледі. Біз өзіміз туралы ашық айтамыз: кімбіз, неге сенеміз, қалай жұмыс істейміз және кімдерді командаға шақырамыз.
Парақшадан не таба аласыз?
Jas bol — бұл жай ғана корпоративтік подкаст емес, бұл қызметкерлер мен компания үшін маңызды тақырыптарды ашық талқылайтын алаң. Мұнда Magnum-ды күн сайын күшейтіп жүрген адамдардың әңгімелері, тәжірибесі, мотивациясы мен идеялары естіледі.
Подкасттың алғашқы шығарылымы 2022 жылы шықты, ал 2023 жылы XIII Орталық Азиядағы «Үздік корпоративтік БАҚ-2023» байқауында және жыл сайынғы Халықаралық PR-форум аясында Jas bol 2023 жылдың үздік мансаптық подкасты атағына ие болды!
Pentawards – қаптама дизайны әлеміндегі бірінші және ең беделді байқау. Бұл кинодағы Оскар сияқты, тек дизайнда. Tompi бренді Қазақстанның және бүкіл Орталық Азияның осы марапатқа ие болған алғашқы өкілі болды!
«Tompi» – бірегей өнім, ол толығымен Қазақстанда (Шымкентте) жасалған және Magnum дизайнерлік командасы әзірлеген! Қызықты факт: Томпи есімі қазақ тілінен шыққан «Tompi» деген мағынаны білдіреді - әдетте кішкентай балаларға қатысты қолданылатын сүйіспеншілік термині.
Креативті директор Разия Ахметжанова Tompi брендінің ерекшелігі неде екенін түсіндірді:
Біздің шығармашылық идеямызда біз ата-аналарды балаларының бақытты болашағын елестетуге шақырамыз, олар өздерін жүзеге асырады. Әр пакетте әртүрлі ұлт балаларының фотосуреттері бар түрлі мамандықтарды бейнелейтін сурет және қазақ тіліндегі бесік жырын тегін жүктеп алуға арналған QR коды бар.
Pentawards сыйлығы атақты әлемдік брендтермен бір деңгейде қатысқан Magnum үшін ғана емес: Pepsico, Unilever, Xiomi, KELLOGG (Pringles) және т.б., сонымен қатар жалғыз жеңімпаз ретінде бүкіл Қазақстан үшін маңызды оқиға. қаптамаларды жобалау индустриясында.
Біз жобаға қатысушыларды құттықтаймыз және қатысуларыңыз бен шығармашылықтарыңыз үшін алғыс айтамыз!